JOIN GURUPOP SIGN IN

Home > Fan Clubs > Victoria

Victoria

Victoria

Ranked No.206

f(x) - Electric Shock

GURUPOP_VJ
KOR KOR
Jun.15.2012. 06:37AM

Welcome to GurupopLucky Writer 100thActive Writer 100th

18 l 10,377 view

f(x) - Electric Shock


 


[ROMANIZATION]

[TRANSLATION]

Electric (Electric Shock)
EEE-Electric EEE-Electric Shock
jeon jeon jeonryudeuri momeul tago heulleo danyeo
gi gi gijeolhal deut aseul aseul jjilit jjilit
chung chung chungbunhae ne sarangi gwabunhae
gyeog gyeog gyeoghage nal akkineun geo da ara

beullaeghol cheoreom (Yeah)
ppallyeodeureoga (Haha)
kkeuti anboyeo (Yeah)
tteoreojyeo kung (Oh)
yeogineun eodi? (Yeah)
yeolsimhi dingdong dingdong
daeche nan nugu? (A-Ha)
meoritsogi binggeureureureureu

jeomjeom ppallajineun Beat
jeomjeom deo keuge ttwineunde
imi hangyereul neomeoseon
I’m In Shock E-Electric Shock

Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

jeon jeon jeonabeul jom matchwoseo nal saranghaejwo
gi gicheog eobsi nareul nollaekijin marajwo
chung chungdol hajin malgo saljjag nareul pihaejwo
gyeog gyeogbyeonhaneun segye geu soge nal jikyeojwo

uisa seonsaengnim (Yeah)
igeon mwongayo? (Haha)
sumi gappeugo (Yeah)
yeori nayo (Oh)
malmuni maghyeo (Yeah)
gwitganeun dingdong dingdong
nuni mag busyeo (A-Ha)
meoritsogeun binggeureureureureu

jeomjeom ppallajineun Beat
jeomjeom deo keuge ttwineunde
imi hangyereul neomeoseon
I’m In Shock E-Electric Shock

Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

Electric Electric Electric Shock

naui modeun geol sarojabeun Energy
geu nunbit soge gangryeolhan Laser Laser
nae mam gipeun got jeungpogdoeneun Synergy
daeche kkeuti eobtneun neoui Gage Gage

jeomjeom ppallajineun Beat
jeomjeom deo keuge ttwineunde
imi hangyereul neomeoseon
I’m In Shock E-Electric Shock

Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

Electric (Nanananananana) EEE-Electric
(Nanananananana) EEE-Electric
(Nanananananana) E-E-E-Electric Shock

Electric (Nanananananana) EEE-Electric
(Nanananananana) EEE-Electric
(Nanananananana) E-E-E-Electric Shock

 

Composition: Willem Laseroms, Maarten Ten Hove, Joachim Vermeulen Windsant
Lyrics: 서지음
Arrangement: Willem Laseroms, Maarten Ten Hove, Joachim Vermeulen Windsant
Korean: music.daum
Romanization: KyungMi at kromanized
credit if you use!

18

Shared Fan Clubs

f(x) Krystal Sulli Victoria Amber Luna
Tag :

Comments()

user

twitter

Please Sign in!!
Tried to Walk - JinyoungTried to Walk - GongchanNILLILI MAMBO - Zico chibijunsss CZEchibijunsss Nov.22.2012 03:29PM
i love it :)

Replyl(0)

Our 2nd B1A4 Event - GongchanIGNITION Release Card - GongchanIGNITION Release Card - B1A4 Hishiko MYSHishiko Jul.28.2012 01:10AM
eee electric shock ♥

Replyl(0)

U-Kiss's Fan ClubGirls Generation's Fan ClubT-ara's Fan Club Amanda ♡ Alexander USAAmanda ♡ Alexander Jul.05.2012 12:02PM
@Phyu sin thant

I AGREE WITH YOU! GIVE US OUR NAME OR ELSE!!!! >:-(

Lol, I love F(X) so much! E-E-E-ELECTRIC SHOCK~

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jul.05.2012 11:58AM
I think i’M the most active group of fans. Our numbers rise steadily up .... so proud to be part of the awesome F(X) fandom even though we have no NAME YET?! SME better give us an official name ... soon ...

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jul.03.2012 09:33AM
F(X) won at SHOW CHAMPION!!!!! this is their 7th win!! it’s amazing!!! hopefully they will win a triple crown at mnet and music bank this week!

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jul.01.2012 04:20AM
: Sulli suddenly ranks no.6 on nate’s real-time search engine http://yfrog.com/kgh7nuhj #ELECTRICSHOCK6THWIN

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jul.01.2012 04:18AM
#ELECTRICSHOCK6THWIN IS THE MOST BEAUTIFUL HASHTAG TODAY, THE 1ST DAY OF JULY!!!

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jul.01.2012 04:16AM
please name for f(x)’s fans!!!!!! pls pls pls pls pls
when SNSD win they say thank U sone
when SUJU win they say thank U elf
when SHINee win they say thank U S.W.
BUT when F(X) win they only say thank U fans... WHAT A PITY!

Replyl(0)

BANG BANG Release Card - DalshabetFlash Back Release Card - After SchoolBAP's Fan Club Joyce Gonzaga PHLJoyce Gonzaga Jun.28.2012 09:06AM
This is one of the songs who makes me dance to the beat! :))

Replyl(0)

BANG BANG Release Card - DalshabetFlash Back Release Card - After SchoolBAP's Fan Club Joyce Gonzaga PHLJoyce Gonzaga Jun.28.2012 09:05AM
Certified Electric shock! haah

Replyl(0)

mimy_lime MYSmimy_lime Jun.27.2012 12:29PM
EEE-Electric EEE-Electric Shock
fantastic!!!

Replyl(0)

Sunny's Fan ClubKim Hyun-ah's Fan ClubBrown Eyed Girls's Fan Club AgentSeito PHLAgentSeito Jun.20.2012 09:06AM
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

got LSS on this O.O

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jun.19.2012 09:19AM
This Is #4 on the YouTube 100 ;)

Replyl(0)

Sandeul's Fan ClubB1A4's Fan ClubSuperJunior's Fan Club Cindy 이채린 IDNCindy 이채린 Jun.18.2012 11:44AM
ding~dong diing~!! XDD OMG shock me so!! Amber eonnie~! Luna-ssi~ vic sulli krystal aww~ f(x) hwaiting!!

Replyl(0)

Venus Release Card - LimeWhat are you doing today, Hello Venus!What are you doing today - Lime Omg Wad Is That BRNOmg Wad Is That Jun.17.2012 11:17AM
The
I’m In Shock E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

Is stuck in my head since the teaser came out T^T

Replyl(1)

U-Kiss's Fan ClubGirls Generation's Fan ClubT-ara's Fan Club Amanda ♡ Alexander USAAmanda ♡ Alexander Jun.17.2012 11:05AM
I like Nu about, danger, and hot summer better, but electric shock is awesome and addictive!!! <3

Replyl(0)

PSY's Fan ClubBIG Fan of GURUPOP2012 GURUPOP Awards - Best Card Collector DwarfMoradin USADwarfMoradin Jun.16.2012 11:56PM
I still like Nu ABO better, but this is a close second

Replyl(0)

Be the Chaser of Infinite - LOur 2nd B1A4 Event - JinyoungClear Day, Cloudy Day - Teo Kristinefangirl PHLKristinefangirl Jun.16.2012 11:50PM
ELectric Shoooooooooooooooock ♪♫ OMG! Really addicted to it^^~

Replyl(0)

I Love You, 2NE1 - 2NE1UNE ANNEE Release Card - ApinkI don't need a man, Miss A! Alyssa~아라이사 PHLAlyssa~아라이사 Jun.15.2012 08:52AM
Me too! got an LSS at the

I’m In Shock E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock
Nanananananana (Electric)
Nanananananana (Electric)
Nanananananana E-E-E-Electric Shock

part. XD

Replyl(0)

Our 2nd B1A4 Event - JinyoungOur 2nd B1A4 Event - B1A4Venus Release Card - Nara channisaa IDNchannisaa Jun.15.2012 08:50AM
i always repeat the "E-E-E- electric shock!" and "Nanananana Electric!" part when i was studying at school XD

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jun.15.2012 07:16AM
E~E~E~Electric SHOCK,I had replayed this a lot of time;))

Replyl(0)

T-ara's Fan ClubGirls Generation's Fan Clubf(x)'s Fan Club Phyu Sin Thant MMRPhyu Sin Thant Jun.15.2012 07:02AM
OMG !You Uploaded E-Shock >0<
Time To Spazz ;)

Replyl(0)

1

Profile

Victoria
Victoria빅토리아
DebutSep.05.2009

See more

Share this fan club with your friends!

Share on Tumblr

Statistics before the URL Update