JOIN GURUPOP SIGN IN

Home > Post

[MALAYSIAN FANS] Running Man is coming to Malaysia !

Ariena Diyana
MYS MYS
May.31.2013. 02:50AM

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club

8 l 6,228 view

China Press just confirmed that Running Man 런닝맨 is coming to Malaysia! FINALLY!?! 21th of September.

 

 

*I think you must be looking forward to them coming to Malaysia. Do you know who will be a guest on Running Man?

-Guests are Infinite and JYJ!!!

8

Shared Fan Clubs

INFINITE JYJ
Tag : Infinite, JYJ

Comments()

user

twitter

Please Sign in!!
Love Style of Boyfriend - BoyfriendLove Style of Boyfriend - KwangminLove Style of Boyfriend - Youngmin Nur Hamizah MYSNur Hamizah May.31.2013 07:19AM
Really? Woahh!! Finally they go to Malaysia :)
I wonder which Running Man members are the most famous here.

Replyl(0)

GURUPOP Show EP9 from HoonIGNITION Release Card - SandeulGURUPOP Show EP11 from Changsub deulightful USAdeulightful May.31.2013 06:06AM
Wah lucky (:

Replyl(0)

Scent Of A Woman Release Card - JinahLee Hong Ki's Fan ClubScent Of A Woman Release Card - Saeyeon Ildi HUNIldi May.31.2013 06:02AM
Wow. Lucky :D

Replyl(0)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 06:00AM
Ah ~ Mianhae everyone. They come for concert ~

Replyl(0)

Luhan's Fan ClubWoohyun's Fan ClubKai's Fan Club Hong Jae Eun MYSHong Jae Eun May.31.2013 04:33AM
Sorry to burst ur bubble but infinite and JYJ aren’t guests.
It says that they will come here to hold concerts.

Replyl(1)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 05:59AM
ah ~ really? mianhae :( btw, Infinite & JYJ come to Malaysia for concert. Its can make me happy :)

F.Cuz's Fan ClubI Got The Feeling, BIGSTAR!Boy In Luv - Jimin jasmine MYSjasmine May.31.2013 04:26AM
O[]O omg!!!! i need to go!!!

Replyl(0)

Be the Chaser of Infinite - Sungjong2013 GURUPOP Awards - Best Daily Checker - Anni_NikkaSungjong's Fan Club Anni_Nikka NZLAnni_Nikka May.31.2013 04:22AM
@Ariena Diyana OMG OMG OMG I HOPE YOU ARE SERIOUS!!! OMG IF YOU DO THAT ... I’LL .... I’LL ... I’LL LOVE YOU FOREVER!!! OMG PLEASE DO IT AND TAKE A PICTURE OF IT!! ^o^ <333

Replyl(1)

Love Style of Boyfriend - MinwooLove Style of Boyfriend - JungminLove Style of Boyfriend - Hyunseong CUBEAdele CZECUBEAdele May.31.2013 04:10AM
Wooooow infinite abd jyj in running man????? aa cant waaait!!!!!

Replyl(0)

Chanyeol's Fan ClubSehun's Fan ClubBaekhyun's Fan Club DongVinSeop PHLDongVinSeop May.31.2013 04:09AM
OMG~! sooo jealous. xD

Replyl(0)

Monster Release Card - G-DragonFlash Back Release Card - NanaBIG Fan of KARA - Kang Ji Young bornfreeonekiss MYSbornfreeonekiss May.31.2013 04:08AM
WALAOOOOOO

Replyl(0)

2NE1's Fan ClubGurupop's 2nd BirthdayMonster Release Card - BIGBANG Snowwywolf AUSSnowwywolf May.31.2013 04:05AM
Wow! How awesome JYJ and Infinite!

Replyl(0)

Be the Chaser of Infinite - Sungjong2013 GURUPOP Awards - Best Daily Checker - Anni_NikkaSungjong's Fan Club Anni_Nikka NZLAnni_Nikka May.31.2013 03:00AM
INFINITE .. ON RUNNING MAN .... IS THIS FOR REAL??? OMG OMG OMG

Replyl(0)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 03:02AM
yup. omg !!! Infinite ~ I can’t wait :)

Be the Chaser of Infinite - Sungjong2013 GURUPOP Awards - Best Daily Checker - Anni_NikkaSungjong's Fan Club Anni_Nikka NZLAnni_Nikka May.31.2013 03:04AM
IF YOU MEET THEM, PLEASE TELL SUNGJONG THAT ANNIKA NOONA LOVES HIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ^^

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 03:18AM
okay, I must carry the banner and it says ’Annika Noona Love Sungjong’ hahaha XD

2PM's Fan Club BAP's Fan ClubClear Day, Cloudy Day, LUNAFLY! CraZZyGraZZy2 IDNCraZZyGraZZy2 May.31.2013 02:58AM
waahh... so great.. :)

Replyl(0)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 03:02AM
ah ~ i’m so happy now :)

Lover Boy, BTOB!ERROR - VIXXBad Boy, 100%! LightsOfBTOB MYSLightsOfBTOB May.31.2013 02:58AM
Oh yes, I just shared this news on FB!
OMG I CAN’T BELIEVE THIS BECAUSE THERE’LL BE INFINITE + JYJ!
AHHHH~!! I MUST GO NO MATTER WHAT! ><

Replyl(0)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 03:01AM
you’re right. I must meet them ~

ETERNITY - KenJANUS - YoungminETERNITY - Leo CuteySky21 MYSCuteySky21 May.31.2013 02:51AM
YAY!!! Finally!!!

Like I can see them anyway :p

Replyl(1)

Lover Boy - Ilhoon!Hoya's Fan ClubINFINITE's Fan Club Ariena Diyana MYSAriena Diyana May.31.2013 03:00AM
jyeah, me too. I can’t wait !!! Special guest :)

1

Recent comment

  • bubblechu2 mins ago
  • Me and Jungkook spent Halloween watching horror movies. We decided to watch ’Halloween’. He brought popcorn, and during the movie he fell asleep. After the movie he said "I will make the others watch this". We ended the night by taking a night walk. Wuuut he didn’t even watched it properly, and now he’s going to make others "watch" it?! XD
  • BTS
  • BTS Halloween-click and drag