JOIN GURUPOP SIGN IN

Home > Post

Let’s play a game~ answering slam book :)

Yoseob♥tiffanyecla
PHL PHL
Nov.01.2012. 11:37PM

BIG Fan of GURUPOPMembership Anniversary 2 yearGurupop's 2nd Birthday

26 l 80,496 view

so I found this on tumblr, but since I don't have many followers T_T I want to play it here with you guys :) hope you participate. Just answer this following questions and comment it here^ we can also get to know each other better :)

  • 1: 6 of the songs you listen to most?
  • 2: If you could meet anyone on this earth, who would it be?
  • 3:Favorite dish?
  • 4: What do you think about most?
  • 5: What does your latest text message from someone else say?
  • 6: Do you sleep with or without clothes on?
  • 7: What's your strangest talent?
  • 8: Girls... (finish the sentence); Boys... (finish the sentence)
  • 9: Ever had a poem or song written about you?
  • 10: When is the last time you played the air guitar?
  • 11: Do you have any strange phobias?
  • 12: Ever stuck a foreign object up your nose?
  • 13: What's your religion?
  • 14: If you are outside, what are you most likely doing?
  • 15: Do you prefer to be behind the camera or in front of it?
  • 16: Simple but extremely complex. Favorite band?
  • 17: What was the last lie you told?
  • 18: Do you believe in karma?
  • 19: What does your URL mean?
  • 20: What is your greatest weakness; your greatest strength?
  • 21: Who is your celebrity crush?
  • 22: Have you ever gone skinny dipping?
  • 23: How do you vent your anger?
  • 24: Do you have a collection of anything?
  • 25: Do you prefer talking on the phone or video chatting online?
  • 26: Are you happy with the person you've become?
  • 27: What's a sound you hate; sound you love?
  • 28: What's your biggest "what if"?
  • 29: Do you believe in ghosts? How about aliens?
  • 30: Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
  • 31: Smell the air. What do you smell?
  • 32: What's the worst place you have ever been to?
  • 33: Choose: East Coast or West Coast?
  • 34: Most attractive singer of your opposite gender?
  • 35: To you, what is the meaning of life?
  • 36: Define Art.
  • 37: Do you believe in luck?
  • 38: What's the weather like right now?
  • 39: What time is it?
  • 40: Do you drive? If so, have you ever crashed?
  • 41: What was the last book you read?
  • 42: Do you like the smell of gasoline?
  • 43: Do you have any nicknames?
  • 44: What was the last film you saw?
  • 45: What's the worst injury you've ever had?
  • 46: Have you ever caught a butterfly?
  • 47: Do you have any obsessions right now?
  • 48: What's your sexual orientation?
  • 49: Ever had a rumour spread about you?
  • 50: Do you believe in magic?
  • 51: Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
  • 52: What is your astrological sign?
  • 53: Do you save money or spend it?
  • 54: What's the last thing you purchased?
  • 55: Love or lust?
  • 56: In a relationship?
  • 57: How many relationships have you had?
  • 58: Can you touch your nose with your tongue?
  • 59: Where were you yesterday?
  • 60: Is there anything pink within 10 feet of you?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
here's mine:
  • 1: 6 of the songs you listen to most?
I don't need a man, beautiful night, If you want a lover, Beautiful, Goodbye baby, Dream High OST

  • 2: If you could meet anyone on this earth, who would it be?
YOSEOB!! *_*
  • 3: Favorite dish?
Lechon
  • 4: What do you think about most?
Yoseob !!
  • 5: What does your latest text message from someone else say?
Good Morning :)
  • 6: Do you sleep with or without clothes on?
With clothes O.O
  • 7: What's your strangest talent?
Doing weird things
  • 8: Girls... (finish the sentence); Boys... (finish the sentence)
Girls should be respected. Boys should respect girls. LOL
  • 9: Ever had a poem or song written about you?
No
  • 10: When is the last time you played the air guitar?
Never played it
  • 11: Do you have any strange phobias?
Yes. I'm afraid of tarantulas and place with many people.
  • 12: Ever stuck a foreign object up your nose?
Yes. Tissue XD LOL
  • 13: What's your religion?
Roman Catholic
  • 14: If you are outside, what are you most likely doing?
Playing around
  • 15: Do you prefer to be behind the camera or in front of it?
behind
  • 16: Simple but extremely complex. Favorite band?
Miss A, Beast
  • 17: What was the last lie you told?
when my friend asked me the format of our homework I said I don't know when I knew it ><
  • 18: Do you believe in karma?
Yes
  • 19: What does your URL mean?
Yoseob loves me :)
  • 20: What is your greatest weakness; your greatest strength?
Weakness: My family Strength: God
  • 21: Who is your celebrity crush?
Yoseob!!
  • 22: Have you ever gone skinny dipping?
I don't know what it is
  • 23: How do you vent your anger?
By throwing every object I grabbed
  • 24: Do you have a collection of anything?
Yes!! I collect many stuffs! erasers, anime collections, stickers, baskets and many to mention!!
  • 25: Do you prefer talking on the phone or video chatting online?
talking on the phone
  • 26: Are you happy with the person you've become?
yes
  • 27: What's a sound you hate; sound you love?
hate: creepy noises Love: kpop
  • 28: What's your biggest "what if"?
What if I die..
  • 29: Do you believe in ghosts? How about aliens?
yes
  • 30: Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
right: cabinet left: sofa
  • 31: Smell the air. What do you smell?
nothing
  • 32: What's the worst place you have ever been to?
horror house
  • 33: Choose: East Coast or West Coast?
east
  • 34: Most attractive singer of your opposite gender?
Yoseob!
  • 35: To you, what is the meaning of life?
Life is being happy
  • 36: Define Art.
Art is expressing your feelings
  • 37: Do you believe in luck?
yes
  • 38: What's the weather like right now?
sunny
  • 39: What time is it?
11:45 am
  • 40: Do you drive? If so, have you ever crashed?
No. I'm still a minor
  • 41: What was the last book you read?
below the surface
  • 42: Do you like the smell of gasoline?
no
  • 43: Do you have any nicknames?
Phanie
  • 44: What was the last film you saw?
can't remember
  • 45: What's the worst injury you've ever had?
sprained foot
  • 46: Have you ever caught a butterfly?
yes!!
  • 47: Do you have any obsessions right now?
Kpop
  • 48: What's your sexual orientation?
Female
  • 49: Ever had a rumour spread about you?
yes T_T
  • 50: Do you believe in magic?
yes?
  • 51: Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
sometimes..but not too long
  • 52: What is your astrological sign?
saggitarius
  • 53: Do you save money or spend it?
save money
  • 54: What's the last thing you purchased?
food
  • 55: Love or lust?
love
  • 56: In a relationship?
Yes... with yoseob :P
  • 57: How many relationships have you had?
hmmm one with yoseob XD LOL
  • 58: Can you touch your nose with your tongue?
no
  • 59: Where were you yesterday?
Funeral T_T
  • 60: Is there anything pink within 10 feet of you?
yes. our sofa

If you will copy the questions, Please CAPITALIZE your answers so I can read it :) if it exceeds the limit, you can comment twice :)

26

Tag :

Comments()

user

twitter

Please Sign in!!
Be the Chaser of Infinite - SunggyuStop It - YoungjaeDaebak Date with Dae Hyun xohmyitsme CANxohmyitsme Nov.02.2012 11:47PM
1: WISH YOU TO BE UNHAPPY [SAN E], WHAT MY HEART TELLS ME TO DO [B.A.P], EVERY NIGHT [EXID], LOST IN LOVE [DALMATIAN], SO MANY TEARS [SUZY]
2: KIM SUNGGYU.
3: DOES RED VELVET CUPCAKE COUNT? THEN SUSHI.
4: A HAMSTER NAMED GYU.
5: ’’OH I THOUGHT YOU WERE TALKING ABOUT WOOLIM’S CHANNEL ON YOUTUBE...AND THEN I WAS LIKE OH.... THEY POST PICS THERE NOW? HAHA SOWWY :P’’ saying to my friend that Sunggyu would probably do a solo album... yeah haha
6: EUM... BOTH XD
7: I CAN TURN A PENCIL ON MY FINGER
8: Girls... SUFFER TOO MUCH; Boys... RUIN MY LIFE
9: NO... SADLY :(
10: WHEN DANCING TO ’’COME BACK AGAIN’’ OF INFINITE HAHAHA
11: I’M AFRAID OF SQUIRRELS... AND HAVE A BLOOD PHOBIA.
12: HUH.. WHAT? xD
13: BUDDHIST... BUT NOT REALLY XD ASIAN STUFF... HAHAHA
14: DOING SPORTS OR JUST CHILLAXING
15: BEHIND THE CAMERA... me no like my face on screen.
16: INFINITE.INFINITE.INFINITE.
17: IDK...
18: YES CUZ KARMA’S A B...BEAN
19: EUM.. xohmyitsme? xD
20: WEAKNESS: no self esteem at all. STRENGHT: anything related to art :)
21: HAMSTERGYU.
22: NOOOOOOOOOOO xD hahaha
23: I start hitting my pillow and scream... (Sungjong Style)
24: Books :D
25: PHONE CUZ... I GET LAZY STANDING IN FRONT OF THE COMPUTER KEKEKE
26: EUM... NOT COMPLETELY. I’M STILL GROWING SO YUP
27: SOUND I HATE: NAILS SCREETCHING LIKE ON A BLACKBOARD X( SOUND I LOVE: SUNGGYU’S VOICE *0*
28: WHAT IF I WENT TO KOREA AND FELL IN LOVE WITH SUNGGYU?
29: A BIT... NO
30: AIR.
31: GARLIC T-T
32: AT THE FOOT OF ENTERING A HAUNTED HOUSE
33: EAST COAST
34: OMG IDK... EUM... KIM SUNGGYU. ^^
35: INFINTE.
36: WHAT I LOVE. WHAT I DO EVERYDAY AND WHAT I LEANR EVERYDAY. ^^
37: YES SO MUCH
38: COLD T0T
39: 23:40pm xD
40: NOPEEEEEEE :P
41: The summer I turned pretty. <3
42: YES
43: ISA. CHINESE. YUP XD
44: INFINITE ’SECOND INVASION’ DVD ^^ does it count lol
45: I CUT MY FINGER T0T I THOUGHT I WAS GONNA DIEEEEEEE
46: YES ^^ it was magical :O
47: KIM SUNGGYU.
48: KIM SUNGGYU’S ORIENTATION.
49: YES -.-’ my good friends thought I smoked for 3 years.... OMG WHAT KIND OF RUMOUR IS THIS? I don’t lol
50: YESSSSSSSSSSSSSSS
51: YES. A BIT. AND THEN I’M LIKE GO TO HECK HAHAHAH
52: GEMINI ^^
53: SAVE.
54: PAINT, BRUSHES, PORTFOLIO... FOR ARTS CLASS HEHE
55: LOVE. DEFINITELY LOVE.
56: NOPE NEVER BEEN :(
57: 0 ...NADA...../SOBS AND RUNS IN THE CORNER OF THE ROOM/
58: NO...
59: SCHOOL.
60: YES STRAWBERRY POCKY’S XD

Replyl(0)

Luhan's Fan ClubTaeyeon's Fan ClubDaehyun's Fan Club skha15 USAskha15 Nov.02.2012 11:21PM
1. SNSD - Echo, EXO - Angel, Eunhyuk ft. IU _ Love Letter, Bang Yong Guk ft. Yoseob - I Remember, Super Junior - Angel (Ballad Version), BAP - Voicemail
2. EXO’s Luhan
3. shrimp pasta
4. kpop
5. telling my friend and i to be less shy whenever we meet someone new
6. with clothes on
7. not that i know of
8. Girls overthink; Boys are thoughtless
9. keke does NU’EST - Sandy song counts? >__<
10. when listening to JMin - Stand Up song
11. i can’t stand stuff animals staring at me
12. nope
13. atheist
14. shopping ^-^
15. behind the camera
16. EXO and BAP
17. i was too lazy to go out with friend, but instead i told her that my parents won’t let me
18. sometimes
19. username? it’s my name and birthday
20. weakness: shy as first impression; strength: observant
21. EXO’s Luhan
22. nope
23. listening to music
24. posters
25. neither
26. not really
27. hate: aegyo; love: r&b
28. what if i was skinnier
29. ghosts yes; aliens no
30. air
31. lotion
32. school
33. west coast
34. BAP’s Daehyun
35. birth and death
36. beautiful imagination drawn on paper
37. yes
38. cold
39. 8:17PM
40. no
41. percy jackson
42. no
43. bunny
44. pitch perfect
45. cramps
46. nope
47. sweaters
48. straight
49. not that i know of
50. no
51. yes, but i usually get over it
52. virgo
53. both
54. milk tea boba
55. love
56. no :(
57. none
58. no
59. home
60. yes

Replyl(0)

Dalmatian's Fan ClubB1A4's Fan ClubBIGBANG 's Fan Club shinigami PHLshinigami Nov.02.2012 02:10PM
1: Tipping Point - B1A4, Fooool - B1A4 (I don’t even know how many o’s it has XD), B.A.P - Stop It, Sirena - Gloc 9 \m/ (Filipino song :>), Look Only At Me - Taeyang, Bad Boy - Big Bang ;;;just the recent ones :))
2: asdfghjkl;’ my sempai/sss xDD it’s impossible to meet only one :))
3: lotss *o* i love food and /desserts wahahaha! but i think i love...i’m really not much picky at food =)))))
4: my future :))))
5: Asking for wattpad stories XD
6: WITH, of course :))
7: le tongue turning to flower HAHAHA! i think~ :P
8: Girls are all different. Boys are not all the same.
9: Noneee~ I think XD but I write poems and songs for myself >:))))
10: Don’t remember XD
11: manyyy~ can’t enumerate all xD
12: i think, nooo :))
13: Christian Catholic :)
14: Buying Ice Cream <3 or going somewhere else aside from school
15: Oh~ It depends but this actually sounded creepy =)))))
16: Lots *o* Jpop and Kpop bandsss~ they’re almost everywhere :))
17: Don’t remember since I think I’m so used to them </////3 just kidding~ :P I really don’t remember still :))
18: No way~ It’s not true. That’s a fact. :) God takes care of everything so there’s no such thing as that~
19: I want no one to have expectations from me...and another reason is dramatic XD
20: My weakness is...I don’t know how to answer this :)) Whenever I sin and God :D My strength is my sempais and God :) XD waaah~ I don’t know if I’m answering things right :))
21: LOOOOTS! :O
22: No waaay :))
23: Pray, listen to music, sleep, eat, do nothing, reflect, irritate someone =)))))
24: NOVEEEELS!
25: None of the two :P
26: Not yet contented :)
27: The sound of a spoon/fork squeaking when hitting a bowl :)) /yeah my English is bad :P ;;; sound of music wahahaha! and the sound of the scissors whenever you click ’em XD
28: What if I didn’t exist?
29: Only evil spirits :) Nooo~ But I look like one =)))))))) and alien couple is loooove <3 Tabi and Bom hihihi~
30: Both are computer speakers :))))
31: Nothing in particular :P
32: None so far, I think :)) ...maybe bars ;)
33: West Coast \m/ i even have no idea why :P
34: LOOOTS :’(( my jkpop loves <333333
35: Life is a gift. ;)
36: Art is the way of expressing one’s self and never to please others but only Him. ;)
37: If I don’t believe in karma, what more in luck? ;D We must see the beauty and advantage even on the most simplest evil thing :>
38: Cloudy, I think xD It’s already midnight :))
39: 2:04 AM :D
40: No~ But I really want tooo! I’ve crashed many times in arcade games :>
41: Pandemonium by Lauren Oliver \m/ gimme novels for my birthdaaay~!!! hihihi xD
42: At some times o.O I’m weird...XD
43: Lotsss :P Shini, Flower, DG, Kambs, Hanako, Hana, Amy, etc.
44: The Adventures of Tintin \mmm/
45: Sprain? :P XD
46: Not yeeet :(
47: NOVELSSS, I think XD But obssession ain’t love, so I’ve got none :))
48: I’m gay =))))))))) but I’m a girl xD really~ I’m just a gay girl :P
49: Lotsss of this too~ and the one I love the most is my best friend having a crush on me =)))))))

Replyl(0)

Dalmatian's Fan ClubB1A4's Fan ClubBIGBANG 's Fan Club shinigami PHLshinigami Nov.02.2012 02:10PM
50: It’s just science =))))
51: No. It’s just wrong. ;)
52: Sagittarius :D
53: Save :D I only use it if needed ;)
54: Cornetto Ice Cream!
55: Love! Lust is disgusting and it doesn’t define love >:))
56: Married to Cha Sunwoo :""""""">
57: I’ve got tons~ Cha Sunwoo, Yamada Ryosuke, Takaki Yuya...=))))) but in real life, I’m a NBSB
58: Not a chance :))
59: Oh~ Just at home :))
60: Yes, a BAG :>

You are so sweet!Cube Entertainment's Fan ClubGurupop's 1st Birthday lynn yana MYSlynn yana Nov.02.2012 12:13PM
the question are tooooo long~~~~

Replyl(0)

LALALALALALAs STRG~~ USALALALALALALAs STRG~~ Nov.02.2012 10:22AM
1: THAT XX , STOP IT , NO MERCY , WARRIOR , WHAT THE HELL AND VOICEMAIL . (:
2: BAP <3
3: FRIED RICE <3
4: HIMCHAN <33
5: TTYL . NIGHT.
6: WITH.
7: IDK ACTUALLY.
8: GIRLS ARE TOO DRAMATIC . BOYS THINK TOO HIGHLY OF THEMSELVES.
9: A SONG <3
10: AT A WEDDING .
11: NO . I DONT THINK SO ....
12: LOL. NO .
13: I’M SHAMAN <3 *GOOGLE IT UP IF YOU DON’T KNOW.
14: STARING INTO THE SKY (:
15: BOTH .
16: BAP , BIG BANG , BLOCK B . AND ETC <3
17: THAT I DID MY HOMEWORK . *KEKE.
18: NOT REALLY .
19: MY USERNAME ? THAT I’M A BABYZ (:
20: IDK. I HAVE ALOT!
21: HIMCHAN .
22: NOPE.
23: LISTEN TO MUSIC ^^
24: KPOP SOCK AND CONCERTS <3
25: TALKING ON THE PHONE.
26: NOT REALLY ):
27: HATE : PEOPLE COMPLAIN . LOVE : BAP <3
28: WHAT IF I WAS SKINNY AND PRETTY?
29: IN GHOST. NOT IN ALIENS.
30: RIGHT : A WALL . LEFT : AIR .
31: THE SCHOOL AIR .
32: THE FUNERAL.
33: WEST COAST .
34: HIMCHAN .
35: LIVE LIFE TO THE FULLEST AND NEVER REGRET ^^
36: EXPRESSING YOURSELF.
37: NOPE.
38: COLD.
39: 9:20 AM
40: NO I DON’T DRIVE.
41: HOW TO BE BAD.
42: YES :’( SO BAD .
43: HOUA, VANG, AND PWEEZY (:
44: MACBETH. *JAPANESE VERSION.
45: TWISTED ANKLE . *LOL.
46: NOPE.
47: WITH BAP . *LOL
48: STRAIGHT.
49: YEP.
50: NOPE.
51: YEP. BUT IM TRYING HARD TO STOP !
52: CANCER.
53: BOTH.
54: BAP AND BIG BANG WRISTBANDS <333333
55: LOVE .
56: YEP. WITH HIMCHAN ! *LOL, JKAY (: NOPE, I AM SINGLE (:
57: 3
58: NOPE. TONGUE TOO SHORT
59: SCHOOL
60: NOPE.

Replyl(0)

Dinowoo MYSDinowoo Nov.02.2012 10:17AM
1. Believe, Like This, Wil You Come, Hit U, Like Money, Loving U
2. Song Joong Ki and Suzy
3. Rice with ABC soup
4. Dreaming me and Kim Hyun Joong *,*
5. "Got!!!"
6. With
7. Lauging like a retarded
8. Girls must as pretty as Suzy, Boys must be as hot as Song Joong Ki
9.Yes, i wrote some retarded song with my elementary school friend.
10 never played
11. yes? Im scared of people touching my hair and my stuffs
12. Yes, tissues
13. Methodist
14. walk around and put on my headphone
15. Behind
16. Davichi, Infinite
17. I told my mum someone bought me the album, but actually I bought it myself
18. sometimes?
19. Dinosaur DONGWOO<333
20. Weakness: I can’t endure my tears, Strenght: I’m "quite" kind and generous and good endurance
21. Song Joong Ki
22. whats that?
23. I always endure, im.good in enduring
24. I collect keychains and stickers
25. Talking on the phone
26. Okok
27. Hate: the friction sound of metal, Love: Music
28. What if i get it?
29. Yes
30. Right: Air, Letf: Air
31. Some.indian candle smell*idk what the candle call*
32. Genting horror house
33. East
34. Sunggyu
35. Life is is a chance to live
36. Art is art, idk
37. No
38. Rainy
39. 2210
40. No
41. The Nechromancer
42. No
43. Baby, Joyce, ah fei(fatty), bug bum bum
44. Spy Kids
45. My ankle
46. no
47. KPOP, Sneakers
48. Female
49. Yes?
50. no
51. Yes, depend on what situations
52. Pisces
53. Save money
54. Album
55. love
56. Yes, im always in a relationship*wink*
57. more than 1
58. no
59. My granny house, forever granny house, no wifi
60. My bottle, speaker, Swatch watch, keychain, handphone

lol, finish this took me half an hour because im using tablet ><

Replyl(0)

Yang Yo Seob's Fan ClubBe the Chaser of Infinite - WoohyunDaebak Date with B.A.P ClaudiaZhu PRTClaudiaZhu Nov.02.2012 10:03AM
1: according to my iPhone it’s: falling (dream high2 oct), can you smile, i remember, the chaser, 0330, on rainy days
2: i’m on the same page with you on this one: YANG YOSEOB!!! <3 <3 <3 <3
3:hard question.....maybe pizza? ramyun?
4: meeting my kpop biases....
5: Skype me XD
6: with clothes.....
7: ummm....i dunno....
8: Girls...are too dramatic about everything ; Boys...are too clueless about everything
9: i have poems i made at school, but if that doesn’t count then I’m starting to compose a song ( it’s crappy)
10: I have no idea, i play real guitar, so why would i play air guitar? XD
11: not that i know of....
12: what?!
13: don’t have one....but closest to Buddhist
14: talking to my friends
15: before: in front of it now: behind it
16: IMPOSSIBRU! hahaha, i love all my bias groups, but i’m gonna have to gown BEAST!!! YAY!! they were the first ones i ever loved so i guess they are the most significant <3
17: I’m already shutting down the pc dad...hahaha
18: yes....
19: i have no idea....Universal rope link...LMFAO
20:I don’t really know, i have a lot of weaknesses and strengths
21: again, YOSEOB! but also zelo, youngjae, peniel, junho, kevin, woohyun, jr and jb (those are just the main ones, i have more XD)
22: nope
23: I cry by myself....
24: not really, but i would like to collect kpop stuff, even though i don’t have anything :(
25: video chatting online
26: absolutely, but i would like to change a few things.....
27: sound i hate: nails on a blackboard and flies sound i love: seobie’s voice hahaha and my other biases voices as well XD
28: What if i was a kpop idol?
29: I believe 100% in aliens, but not so much in ghosts
30: nothing, hahaha
31: nothing again XD
32: a haunted house, neve going in there again
33: west coast!!
34: I was gonna say yoseob but this time i’m gonna change it and say woohyun and daehyun :)
35: Be happy
36: anything that you consider attractive or inspirational
37: not really
38: cloudy
39: 2pm (hahaha, it really is 2pm though)
40: i’m 14
41: the hobbit
42: no, it makes me sick
43: zhuish, claudi
44: skyfall
45: twisted my ankle
46: no
47: yes, with my weight :(
48: straight
49: not that i know of
50: YES! hahaha, no, i used to though
51: sometimes
52: capricorn
53: save it
54: guitar picks
55: love
56: nope
57: none.....
58: no, i tried it now XD
59: at home
60: yes, pillows

Replyl(0)

Tried to Walk, B1A4!Tried to Walk - JinyoungOur 2nd B1A4 Event - Gongchan Tiqa Teey BRNTiqa Teey Nov.02.2012 09:43AM
1: Smile, Crush, Hajima, That XX, Stop Girl and Wow
2: B1A4 especially Jinyoung <3
3: Anything sweet.
4: B1A4 <3
5: “ you too!”
6: With.
7: no sure.
8: Girls Generation, Boys to men.
9: nope 
10: few days ago
11: nope :D
12: a pencil, as a dare. Hahaha.
13: Islam
14: Walk around to relax.
15: both?
16: B1A4
17: i told my friend that i was with my cousin, infact not.
18: yes.
19: Universal R....... Link? I don’t know
20: Greatest weakness – i fall for people too easily; greatest strength – strong enough to handle the consequences.
21: Jinyoung <3
22: nope.
23: i squeeze a pillow and sing as loud as possible.
24: currently collecting B1A4 stuffs.
25: both.
26: just a bit not happy.
27: hate construction noise; love kpop idols singing
28: What if in the future i get a scholarship to korea but still cant meet B1A4?
29: Ghosts yes. Aliens no.
30: A pillow and my ipad.
31: oxygen? XD
32: all the places i’ve been to are amazing.
33: West Coast
34: Jinyoung <3
35: being surrounded by people who love you and people you love.
36: Drawings?
37: yes.
38: breezy.
39: 9:12 pm
40: nope. Never.
41: Epic Fail.
42: no.
43: tiqster.
44: can’t remember/
45: a cat jumped on me and i have 5 long bloody claw marks.
46: nope 
47: definitely B1A4
48: female
49: yes. Hate rumours!
50: nope.
51: yes.
52: saggitarius
53: both.
54: B1A4 photocards.
55: love.
56: nope. But i am mentally dating jinyoung <3
57: 5
58: nope
59: Mc Donalds
60: yes

Replyl(0)

Alone Release Card - SistarDaebak Date with B.A.PTried to Walk, B1A4! ngbeiibabe MYSngbeiibabe Nov.02.2012 08:51AM
1: bap secret love, block b romantically, wonder girls tell me,sistar push push,cnblue lies, infinite feel so bad
2: cnblue XD if its one person....jonghyun it is XD
3: hmm....spagetti =D anykind XD
4: what is the easiet way to become a rich person XD
5: that im not eating dinner with my friend =.=
6: *blush* with
7: i dont have one =.= sigh....
8: Girls....are hard to live with; Boys... are a bunch of monkeys
9: nope =(
10: keke....few minutes before XD
11: i dont like injection O.O
12: er...nope
13: buddist =)non commited type
14: looking at the sky and wonder how to be rich XD
15: in front of it definitely =)
16: CNBLUE XD Bap number 2 (for boys)
17: that im goin to a concert...but its a club lik thing XD
18: yes karma XD sigh....
19: huh?
20: strength: i am multitalented, weakest: i cant be super perfect in one thing specifically =3=
21: *blush* jonghyun and daehyun XD
22: haha nope
23: sigh and smile....then thought of what to eat later =)
24: oh yes =) comics and KPOP CDSSSSSS posters too XD
25: hmm...none really. but computer is better
26: so so....
27: i hate the sound of babies high shriek crying O.O love...any melodies tune/sound
28: What if im never gonna find a job XD
29: when i meet them personally =)
30: air...air.....nothin beside XD
31: Smell the air. i smell...air XD
32: public toliet in china =.=
33: West Coast!
34:jonghyun...deahyun I CANT MAKE A CHOICE XD
35: life is....your own national gepgraphic channel
36: drawing and singging...soulful stuff XD
37: oh yes =) i have bad luck all the time XD
38: rainy =(
39: 8.47pm
40: yes and crashed after 1 year of drivin my new car =.=
41: hunger games XD
42: er...no
43: ding dong belle
44: hahaha...well...erm...harry potter O.O
45: i fell down and habe this scar...i never fell down after that time
46: YESH !!!
47: food obsession XD
48: hmm...playful outgoing girl?
49: my bastards friends are the culprits
50: nope...its a study of tricks
51: of course =)
52: pisces fishy
53: on and off BOTH...save save save then spent spent spent
54: my first nike sport shoe XD
55: Love
56: forever alone XD
57: 1
58: nope
59: school and home =)
60: my favourite shirt XD

Replyl(0)

BIG Fan of GURUPOP Taehwan CANTaehwan Nov.02.2012 08:20AM
1: Hmm.. Movies Over, Flashback, Balloons, Dont Forget Me, Stop Girl and T-ara Lies Remix.
2: JAEHYO and BLOCK B!!
3:Favorite dish? I usually like Roast Beef.. with salad.
4: I think about.....Jaehyo. and my Spanish teacher ugh orz
5: No phone.
6: .. im a guy so um.... ill just say with xD
7: I can dance to Abracadabra for 3 hours straight and kill people with my horrifying singing voice? LOLIDUNNO.
8: Girls... Generation.. you know the; Boys... b-bring the boys out..? haha xD
9: YES~!
10: just 1 minute ago omg orz
11: YES I played that 999 game and now im afraid of the basement door cuz it reminds me of the "9" door. and im afraid of needles.
12: ..lol no i dont put stuffs in there xD
13: Im a Catholic
14: Walking.
15: Depends, if i can see the screen yes.
16: uGH BLOCK B.
17: "I forgot my homework"
18: Nope.
19: well.. this not applicable?
20: Math and weakness is... Science...
21: Lizzy and Nana and Tiffany and ... yeah
22: nope
23: Listen to music
24: Albums..?
25: Phone
26: Sometimes..
27: I hate bees and i love hearing thunderstorms
28: What if I meet jaehyo when I go to Korea? ;u;
29: Yes to both orz
30: Nothing and nothing.
31: My sweat orz haha
32: My bedroom
33: I live at the west so west coast
34: uGH I ALREADY SAID NANA AND LIZZY AND TIFFANY AND JIYEON AND YEAH
35: Life is you. ish.
36: Masterpieces that are not made by me.
37: nope... sob
38: SNOWING
39: 6:17
40: nope
41: Perspectives on Nationalism
42: Nah
43: Rai.. Ren...
44: No idea.
45: Dog bite.
46: MHM~
47: ... obviously
48: Im a straight male everyone
49: Nope
50: Nope.. sometimes i do when I break something lol
51: Yes......
52: ..Aquarius?
53: Save then spend
54: ...Cake.
55: Love
56: Single.
57: 1 and 3098179603(in rps)
58: no
59: School
60: Nope~ no pink

Replyl(0)

BAP's Fan ClubFTIsland's Fan ClubB1A4's Fan Club VeronYPY SGPVeronYPY Nov.02.2012 08:18AM
37: Do you believe in luck? YES
38: What’s the weather like right now? Windy
39: What time is it? 8.15pm
40: Do you drive? If so, have you ever crashed? Nope
41: What was the last book you read? Harry Potter
42: Do you like the smell of gasoline? NO
43: Do you have any nicknames? Zelobaby
44: What was the last film you saw? Taken 2
45: What’s the worst injury you’ve ever had? Not much injury :x
46: Have you ever caught a butterfly? No
47: Do you have any obsessions right now? YES
48: What’s your sexual orientation? Female
49: Ever had a rumour spread about you? Yes
50: Do you believe in magic? YES
51: Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong? Yes, apparently
52: What is your astrological sign? Aries
53: Do you save money or spend it? Save
54: What’s the last thing you purchased? Gongcha
55: Love or lust? Love
56: In a relationship? Yeap with Zelo mentally xD
57: How many relationships have you had? 4
58: Can you touch your nose with your tongue? Nope
59: Where were you yesterday? Tampines
60: Is there anything pink within 10 feet of you? Yes,my sofa xP

Replyl(0)

BAP's Fan ClubFTIsland's Fan ClubB1A4's Fan Club VeronYPY SGPVeronYPY Nov.02.2012 08:14AM
1: 6 of the songs you listen to most? Stop it,I don’t need a man,Crash,Ice-cream,Stop Girl.
2: If you could meet anyone on this earth, who would it be? Zelo :D
3:Favorite dish? Kimchi Ramen
4: What do you think about most? B.A.P
5: What does your latest text message from someone else say? "Anything" xD
6: Do you sleep with or without clothes on? With of course! >.<
7: What’s your strangest talent? Singing?
8: No idea
9: Ever had a poem or song written about you? Nope
10: When is the last time you played the air guitar? Didn’t do this before
11: Do you have any strange phobias? Nope
12: Ever stuck a foreign object up your nose? No..
13: What’s your religion? Buddhist
14: If you are outside, what are you most likely doing? Shopping
15: Do you prefer to be behind the camera or in front of it? In front xD
16: Simple but extremely complex. Favorite band? B.A.P, FTISLAND, B1A4
17: What was the last lie you told? I went to sleep but i didn’t
18: Do you believe in karma? Yes
19: What does your URL mean? whysojudgemental.tumblr about people judging.
20: What is your greatest weakness; your greatest strength? Fear of height ; funny
21: Who is your celebrity crush? Zelo :D
22: Have you ever gone skinny dipping? Nope
23: How do you vent your anger? Ranting on twitter
24: Do you have a collection of anything? B.a.p stuffs
25: Do you prefer talking on the phone or video chatting online? On phone
26: Are you happy with the person you’ve become? Yes
27: What’s a sound you hate; sound you love? Construction noise ; Zelo rap
28: What’s your biggest "what if"? What if i die before meeting my bias ;(
29: Do you believe in ghosts? How about aliens? Not really
30: Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm. Urm...air?
31: Smell the air. What do you smell? Fresh air xD
32: What’s the worst place you have ever been to? Not sure
33: Choose: East Coast or West Coast? East Coast
34: Most attractive singer of your opposite gender? LEE HONG KI
35: To you, what is the meaning of life? Doing things that you enjoyed the most
36: Define Art. Urm.....idk xD

Replyl(0)

Touch Release Card - miss AI don't need a man, Miss A!Niel's Fan Club Cesssy PHLCesssy Nov.02.2012 08:04AM
1: miss A - I don’t need a man, K.Will - Please Don’t..,B.A.P - Stop It,TVXQ - Catch me,Ukiss - Stop Girl,Block B - Nillili Mambo atm.
2: Miss A Members & Teen Top too
3: could you count Chocolate in?
4: Miss A <3 XD
5: i have 15 unread text messages. i don’t know XD
6: with.
7: i can spash water from the middle of my two front teeth XD
8: Girls are awesome; Boys are handsome XD LOL
9: nope, but i wrote a poem about my friends
10: yesterday while listening to Led Apple’s Run to you.
11: i hate flying cockroaches.
12: yes a pencil XD HAHA LOL
13: Roman Catholic.
14: walking. XD LOL
15: either.
16: Miss A
17: i was sick so i could not go with my mom in the cementery
18: no. not really.
19: its about how proud i am of being a Say A!
20: when a person tells me rude things. my strength is kpop
21: Won Bin & Niel of Teen Top
22: noo.
23: i listen to kpop.
24: yes. kpop things.
25: talking on the phone
26: not yet. but i will :P
27: buzzing sounds , Miss A & Teen Top voices
28: what if i can’t go to korea ?
29: No.
30: Air.
31: Strawberry Perfume
32: the dirty canals
33: West Coast
34: Niel.
35: Life is Worth to Enjoy.
36: Art huh? XD
37: YEAH!
38: kinda cloudy.
39: 8:00 pm
40: No.
41: Catching Fire
42: Nooo.
43: yes, Chamii
44: Jason
45: A Leg Injury. until now there’s a scar left starting to my knee until to my foot.
46: im afraid they say it could make you blind
47: Miss A *Q* eonnies~~
48: STRAIGHT.
49: well, i don’t know
50: well if say the Magic of LOVE. well kinda lame XD
51: after a day or so it doesn’t bother me anymore
52: Pisces
53: SAVE.
54: a Cracker XD
55: LOVE
56: With Niel.
57: only with Niel then i have a secret affair with Himchan LOL
58: No
59: at Home watching Adventure Time
60: Yes My Shirt. XD

Replyl(0)

Kiseop's Fan ClubPhoenix - Hyung ShikStop Girl - Kiseop KiseopLalalaLover PHLKiseopLalalaLover Nov.02.2012 07:18AM
24: Do you have a collection of anything? ALBUMS, STICKERS, MAGAZINES, BOOKS. LOL
25: Do you prefer talking on the phone or video chatting online? TALKING ON THE PHONE
26: Are you happy with the person you’ve become? KINDA? HAHA
27: What’s a sound you hate; sound you love? ROADWORKS -_- ; KISEOP’S VOICE<3
28: What’s your biggest "what if"? WHAT IF I DON’T SEE KISEOP. HAHA
29: Do you believe in ghosts? How about aliens? YES;YES
30: Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm. MY BAG; NOTHING. HAHA
31: Smell the air. What do you smell? NOTHING HAHA
32: What’s the worst place you have ever been to? I DON’T KNOW HAHA
33: Choose: East Coast or West Coast? EAST COAST
34: Most attractive singer of your opposite gender? KISEOP LEE!!! HAHA
35: To you, what is the meaning of life? LIFE IS LIKE A RAINBOW. IT’S COLORFUL! LOL :D
36: Define Art. ART IS EVERYTHING
37: Do you believe in luck? KINDA. HAHA
38: What’s the weather like right now? HMM. CLOUDY? I GUESS. AHAHA
39: What time is it? 7:19 pm
40: Do you drive? If so, have you ever crashed? NOPE
41: What was the last book you read? THE CHOICE
42: Do you like the smell of gasoline? NO
43: Do you have any nicknames? NONE
44: What was the last film you saw? PERKS OF BEING A WALLFLOWER
45: What’s the worst injury you’ve ever had? NEVER HAD A SERIOUS INJURY
46. NOT YET LOL
47: Do you have any obsessions right now? YES. KISEOP’S VOICE HAHA
48: What’s your sexual orientation? STRAIGHT
49: Ever had a rumour spread about you? DON’T THINK SO? HHAAHA
50: Do you believe in magic? YES. HAHAH
51: Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong? IT DEPENDS
52: What is your astrological sign? PISCES
53: Do you save money or spend it? SAVE IT
54: What’s the last thing you purchased? I ALREADY FORGOT HAHA
55: Love or lust? LOOOOOOVE
56: In a relationship? OF COURSE! WITH KISEOP LOL
57: How many relationships have you had? 1, ONLY WITH KISEOP HAHAHA
58: Can you touch your nose with your tongue? NOOO HAHA
59: Where were you yesterday? AT HOME HAHA
60: Is there anything pink within 10 feet of you? YEP. MY BAG HAHA

Replyl(0)

NILLILI MAMBO - ZicoLee Gi Kwang's Fan ClubStop It, B.A.P! Busteeeeed ITABusteeeeed Nov.02.2012 07:10AM
1: No Mercy, Icee Cream, Nillili Mambo, One of a kind, Beautiful Night, Crash
2: Gikwang D:
3: Sushi T^T I would eat it everyday!
4: Eating! ahaha
5: "What are we going to do today?" lol
6: It’s winter D: Of course I sleep with clothes on!
7: I think I have many strange talents but I can’t remember now D:
8: Girls... bring the boys out! ; Boys... bring the girls out (?)
9: Nope ;(
10: ahah I usually play the air drums
11: I’m arachnophobic , seriously I can’t stand even little spiders T^T
12: My finger? O: ahah joking :3
13: Atheist
14: Walking ?
15: Both :D
16: Beast/B.A.P/ Block B, you can’t tell me to choose T^T
17: I don’t tell many lies O:
18: Maybe?
19: uhmm it’s always busteeeeed ahha the only available id i found on twitter ahah
20: Too kind; I’m great fun :D
21: Gikwang and Yongguk :D
22: What? O:
23: I cry
24: "Camel" cigarette packets
25: Talking on the phone
26: Yes and No
27: Mosquitos è_é; Yoseob and Daehyun’s voice :D
28: What if it doesn’t work out like I want to?
29: Yes and Yes :3
30: Air :D and with my left arm a bag
31: Nothing T^T My mom still isn’t cooking lol
32: mmh don’t know right now
33: both?
34: Gikwang yaaaay ahaha
35: too much of a deep question for me ahah
36: beautiful :3
37: Yes and I don’t always have it D:
38: It’s windy and it rains D:
39: 12.01
40: Yes I do, and no luckily :3
41: Invisible Monster by Chuck Palahniuk
42: Yes I love it but is bad T^T
43: No :3
44: don’t remember right now D: I think it was a korean horror movie
45: A little hole in my head that I made when I was little D:
46: Yes :3
47: Gym D:
48: Straight
49: Yes
50: I’d like to but no
51: Yes, but then I forgive è_è
52: Gemini ^.^
53: Spend it D: ahah
54: A cute lipstick :3
55: Love
56: With Gikwang, but he doesn’t know it yet :(
57: 3
58: yes sometimes! ahah
59: At home :3
60: A pink note book :3

Replyl(0)

Kiseop's Fan ClubPhoenix - Hyung ShikStop Girl - Kiseop KiseopLalalaLover PHLKiseopLalalaLover Nov.02.2012 07:06AM
1: 6 of the songs you listen to most? GEU XX, STOP GIRL, SUPERHERO,FROM U, CRASH, CINDERELLA
2: If you could meet anyone on this earth, who would it be? KISEOP
3:Favorite dish? SINIGANG
4: What do you think about most? HOW TO GET A SUPER VIP TICKET IN THE DREAM K-POP FANTASY CONCERT T_T AND KISEOP OF COURSE
5: What does your latest text message from someone else say DAZZLING GIRL LAUNCH
6: Do you sleep with or without clothes on? WITH
7: What’s your strangest talent? DON’T HAVE ANY TALENT:P
8: Girls... (finish the sentence); Boys... (finish the sentence) GIRLS ARE BEAUTIFUL WITHOUT MAKE-UPS..BOYS SHOULD SEE THAT.
9: Ever had a poem or song written about you? NO
10: When is the last time you played the air guitar? NEVER
11: Do you have any strange phobias? RED CARS
12: Ever stuck a foreign object up your nose? NOT YET
13: What’s your religion? CATHOLIC
14: If you are outside, what are you most likely doing? READING ANYTHING? HAHA
15: Do you prefer to be behind the camera or in front of it? BEHIND
16: Simple but extremely complex. Favorite band? U-KISS <3
17: What was the last lie you told? I ALREADY UNPLUGGED MY LAPTOP BUT THE TRUTH IS THAT I DIDN’T.
18: Do you believe in karma? YES
19: What does your URL mean? KISEUMI-KISEOP.TUMBLR.COM - KISS ME KISEOP! LOL
20: What is your greatest weakness; your greatest strength? FAMILY; FAMILY
21: Who is your celebrity crush? KISEOP LEE<33
22: Have you ever gone skinny dipping? I HAVE NO IDEA HAHA
23: How do you vent your anger? CRYXD
....

Replyl(0)

Stop Girl, U-KISS!Stop Girl - KevinKevin's Fan Club Valerie Silva USAValerie Silva Nov.02.2012 08:37AM
I love Cinderella! I can’t believe I forgot that one O_O I listen to that song on loop once I hear it on my iPod. Oh your a kissme? Same here. I LOVE UKISS!!! ^^

Kiseop's Fan ClubPhoenix - Hyung ShikStop Girl - Kiseop KiseopLalalaLover PHLKiseopLalalaLover Nov.03.2012 05:34AM
Yes, yes, yes! :DD Fellow Kiss me here! Hehe. Ohh i really really looooooove that song<3<3<3 ;)

Be the Chaser of Infinite - SungyeolBe the Chaser of Infinite - LBe the Chaser of Infinite - Dongwoo sungyeols SGPsungyeols Nov.02.2012 04:56AM
1) Stop It (Hajima), Crash, The Chaser, In The Summer, nillili mambo & That XX~ hoho.
2) Sungyeol, of course T__T.
3) Uh.. Every food. LOL. /shot/
4) I don’t know.. orz, uh. sungyeol? xD
5) "uhm okay" HAHA.
6) With~
7) I have no talent, 8D
8) Girls are... awesome? 8D Guys are.. cool. -okay-
9) Nope, sadly. T_T.
10) I’ve never played them before.
11) Not, really..? LOL it’s natural.. i think..
12) No. LOL.
13) Buddhist.
14) Idk, hanging out? *w*
15) Both is fine, though.
16) Infinite/B.A.P/EXO (sadly i can’t choose ;A;)
17) "I’m going out with my classmates." LOL. >___>.
18) Depending, Well, I guess.
19) My tumblr url is junmyunf and my personal is donggyus. junmyunf means.. uh, junmyun (suho from exo-k) and his last 2 letters are ’un’ then i added the ’f’ = unf. LOL. donggyus is, dongwoo + sunggyu.
20) Weakness: No idea.. Strength: God + Math. IDK.
21) Sungyeol. LOL.
22) No
23) Ranting to my guy best friend. and my best friends. ofc. ;w;
24) Photocards/albums?
25) both is fine.
26) yeah. c:
27) sound i hate: screechy noises? sound i love: song with great beat. orz. idk.
28) what if i died. what if i can’t live on.
29) Yes? for both~
30) Right hand: computer screen; Left: my phone
31) normal air. LOLOL.
32) CAMP. D:
33) east
34) attractive? daehyun.
35) Life - you have to go through many obstacles sobs
36) Art is perfection. LOL. idkkkkk. D:
37) Yes.
38) cloudy~ seems like it’s gonna rain? ;A;
39) 4:51pm~ as for now.
40) no
41) it’s been so long since i read one. LOL.
42) no.
43) yeah sure. I just don’t wanna name them. ;n;
44) hunger games looool been so damn long since i went to the theatres.
45) a deep cut near my eye.
46) yes. :3
47) kpop? :3
48) straight
49) not really a ’rumour’ though..
50) No
51) depends
52) sagittarius
53) save, then spend it when needed~
54) btob’s press play album
55) Love
56) yes. with sungyeol ;uuuu;
57) 0 bcus i’m too attached with sungyeol rn ;A;
58) nope
59) school, macdonalds, home. lol
60) yeeep. charger

Replyl(0)

BIG Fan of GURUPOPMembership Anniversary 2 yearGurupop's 2nd Birthday Yoseob♥tiffanyecla PHLYoseob♥tiffanyecla Nov.02.2012 06:33AM
wow >< your good in math?? nice!!

BIG Fan of JJ Project - JJ ProjectBIG Fan of Wonder Girls Touch Release Card - miss A Mahardini IDNMahardini Nov.02.2012 04:33AM
1: currently.. From U - SJ, Someday - SJ, I Don’t Need A Man - Miss A, Daydream - SJ, Good day - IU, Dream High OST (same with you ;_;)
2: all my biases :3
3: some Indonesian traditional food :3
4: Kpop >.<
5: hello^^
6: with clothes
7: I dunno XD
8: I have no idea about this ;_;
9: yes
10: never played
11: ehem ._.
12: yes
13: Islam
14: reading
15: behind. emmmm but I want to be newsreader ._.
16: Super Junior, all from JYP, f(x).
17: 1 hour ago, my friend asked me if I like someone or not and I said "I don’t like him" but actually I do XD
18: yes
19: this is for tumblr URL? my main blog is md-dear. it means...... I forgot about it XD. my second blog is jrjinyoung, it means Jinyoung Junior =3. my third URL is mochihaebum, it means Henry Lau for mochi, Lee Donghae for hae, and Kim Kibum (SJ) for bum.
20: sometimes, I can’t control myself ; God
21: Lee Donghae ’_’
22: nope
23: crying or screaming or punch the wall XD
24: yes, kpop thing and old money
25: video chatting
26: yes
27: anything that make me uncomfortable; slow music
28: what if doomsday really happen this year.. or what if I die x_x
29: yes XD
30: floor
31: nothing. I mean..... just air..
32: very quiet and dark forest, at night. I and my sister was lost at that time T_T
33: East
34: Yesung of Super Junior <3
35: life related to death
36: everything.
37: yes
38: very hot now in Indonesia
39: when I type this, 2:57
40: yes. yes, just once. when my mom want to teach me how to drive a car at night (10:05 PM. it wasn’t my first time anyway), the steer suddenly move by itself. I was 10 at that time, and now (I’m 14) has been a year I didn’t drive again XD
41: The Extraordinary Adventures of Arsene Lupin. read it before answering this XD
42: nope x_x
43: yes. bowbow, astor (err-.-), mamah (from mahar._.), brew.
44: old movie about Krakatau eruption, at my class. I forgot the tittle u,u
45: when I wearing motorcycle and crashed into a tree (I’m 9 or 8 at that time. ok I’m not a good child XD)
46: yes~
47: Kpop <3
48: straight
49: yes -__-
50: well...... sometimes.
51: depends
52: Leo~!! raaawwrr!! XD
53: save it and spend it to buy albums kekekeke XD
54: ice cream
55: love
56: yes. long distance relationship with Donghae u,u
57: 17. 15 Super Junior members (include HanGeng ge), and 2 JJ Project members LOL XD
58: lol I tried it so hard just now and I can’t XDDDD only few millimeters again. but I can few years ago u,u LOL XD
59: school, home
60: yes XD and I can’t tellem


for question number 39, now 3:33 PM XD

Replyl(0)

BIG Fan of GURUPOPMembership Anniversary 2 yearGurupop's 2nd Birthday Yoseob♥tiffanyecla PHLYoseob♥tiffanyecla Nov.02.2012 06:36AM
wow you can drive at 10 *_*, I can’t even ride a bicycle T_T

BIG Fan of JJ Project - JJ ProjectBIG Fan of Wonder Girls Touch Release Card - miss A Mahardini IDNMahardini Nov.02.2012 03:17PM
no it just a lessons from my mom. I want actually driving if I’m 17 :3 not like my older brother and sister XD
really?._.

BIG Fan of GURUPOPMembership Anniversary 2 yearGurupop's 2nd Birthday Yoseob♥tiffanyecla PHLYoseob♥tiffanyecla Nov.02.2012 11:32PM
that’s nice >< and yeah I can’t ride a bicycle.. my parents didn’t allow me to ride when I was young T_T

BIG Fan of GURUPOPYou are so sweet!Block B's Fan Club Patricia Ann PHLPatricia Ann Nov.02.2012 01:51AM
You should follow me on tumblr too and I’ll follow you back >.< patpatpatpatpat.tumblr.com

1: 6 of the songs you listen to most?
** CRAYON, ONE OF A KIND, FANTASTIC BABY, STILL ALIVE, HARU HARU, LIES
2: If you could meet anyone on this earth, who would it be?
** Taeyang, GD, Siwon and my online friends
4: What do you think about most?
** MY FUTURE
11: Do you have any strange phobias?
** AFRAID OF CLOWNS AND MASCOTS
13: What’s your religion?
** CHRISTIAN
16: Simple but extremely complex. Favorite band?
** BIGBANG
21: Who is your celebrity crush?
** MANY KPOP ARTISTS, JOHNNY DEPP IN USA
23: How do you vent your anger?
** STAY SILENT
24: Do you have a collection of anything?
** MANGA, ANIME POSTERS/STICKERS/KEYCHAINS/FIGURES
28: What’s your biggest "what if"?
** WHAT IF I DIE TOMORROW? WILL I BE REMEMBERED?
34: Most attractive singer of your opposite gender?
** KPOP KPOP KPOP ARTISTS
43: Do you have any nicknames?
** PAT, PATTY, PATRING, TRICIA, PATRICIA, ANN
47: Do you have any obsessions right now?
** KPOP
49: Ever had a rumour spread about you?
** I HAVE HAD TOO MANY BOYFRIENDS WHICH IN FACT IS NONE
54: What’s the last thing you purchased?
** BIGBANG ALBUM

**(i just chose some nice questions, but I will answer this on on tumblr. hehe)

Replyl(0)

BIG Fan of GURUPOPMembership Anniversary 2 yearGurupop's 2nd Birthday Yoseob♥tiffanyecla PHLYoseob♥tiffanyecla Nov.02.2012 06:37AM
me too, clowns! I forgot to mention it T_T

BIG Fan of GURUPOPYou are so sweet!Block B's Fan Club Patricia Ann PHLPatricia Ann Nov.02.2012 07:16AM
those things will scare me to death no matter what.

Stop Girl, U-KISS!JANUS - MinwooJANUS, Boyfriend! Minghui SGPMinghui Nov.02.2012 01:45AM
-HELLO ^^
1: Boyfriend (Boyfriend), Don’t touch my girl(Boyfriend), Lovestyle(Boyfriend,Believe(U-Kiss),Stop girl(U-Kiss),I’ll Be Back(2pm)

2: No MinWoo(Boyfriend)

3: Fried Ham

4: Kpop and Anime

5: NO PROBLEM (Y)

6: With clothes XD

7: Not sure ><

8: Girls can forgive but cannot forget ; Boys can forget but cannot forgive ~

9: Nope XD

10: What that ? :<

11: Nope~

12: TISSUE PAPER XD

13: Buddism

14: Shopping :D

15: Both ><

16: Boyfriend, U-kiss XD

17: Go out for awhile,end up going out for 1hour XD

18: Maybe :x

19: Idk ><

20: When a Baby is crying; Family XD

21: Minwoo(Boyfriend),Dongho and Kevin(U-kiss)

22: What that ?

23: Rest on my bed

24: Yes,I collect things like Anime costume/Kpop album/ETC.....

25: Chatting on phone

26: Yes,why not ? :D

27: BONK BONK (Car); DING DING (Icecream seller)

28: I don know

29: Maybe ~

30: Air; Window.

31: I smell air XD

32: Class chalet :X (SINKS)

33: East Coast

34: Park YunHwa(T-max)

35: Live to your dream~

36: Beauty/Love of art

37: Yes :D

38: Cloudy

39: 13.28pm(24hrsTime/SGT)

40: Nope;Nope

41: Switched~

42: Nope

43: Yuki/Mingming

44: Fairytail movie

45: Hot glue on my finger(no scar)

46: Nope

47: Kpop and Anime :D

48: What that ?

49: Yes,Once :D

50: In Anime,Yes ; In real,No

51: Sometimes ><

52: Cancer 3\(^O.O^)/3

53: Save and spend :D

54: Soya milk ~

55: Love

56: Nope~

57: None~

58: Nope~

59: Home ^^

60: Laptop,Laptop cover,Lotion >w<
~END~

Replyl(0)

Kim Woobin's Fan ClubTHE RETURN Release Card - ShinhwaGURUPOP Show EP12 from Rome JazeMarie USAJazeMarie Nov.02.2012 01:06AM
1. You Know Me and Buster - Tasty, Crash and Hajima - B.A.P, Movie’s Over - Block B, and Very Hot - Hyuna
2. Mr. Bang YongGuk^_^
3. Anything spicy
4. Kpop lyrics
5. K
6. Clothes on lol
7. I guess that I can pop my shoulder and wrists when ever I want..?
9. Nope
10. Never have
11. I have a HUGE fear of spiders. I don’t care what size it is, I don’t want them anywhere near me..
12. Not that I can remember...
13. Christian - Southern Baptist
14. Walking around or taking pictures
15. Behind or in front..it doesn’t matter~
16. B.A.P, Block B, Tasty, and U-KISS [ I can’t choose lol^^]
17. That I didn’t go to class because I was sick even though it was because I over slept by an hour and a half lol :P
18. Yes
19. It’s my nickname and my middle name put together^_^
20. Weakness: Just being insecure about things.
Strength: Family and friends
21. The one and only Bang YongGuk~
22. No, and I don’t plan on it either.
23. Though writing
24. Yes, mainly things that have to do with kpop^^
25. I don’t really prefer on over the other
26. Yes
27. Hate: The dinging that a car makes when you have the keys in the ignition but your door is open
Love: Kpop~
30. Right: A Korean Dictionary
Left: My phone
31. Vanilla
32. A Haunted House
33. East Coast
34. Bang YongGuk~^^ [technically he’s not a singer but still hehehe^^]
35. Living live to the fullest and being happy while doing it.
36. It’s a way to express how you feel
37. Yes
38. Clear
39. 12:01am
40. Yes, and no. Although during a bad rain storm someone came into my lane from the opposite direction. Luckily I was able to pull into a parking lot and go a different way^^
41. My history book for class
42. No
43. Yes, Jaze and Jess
44. I don’t remember
45. I rolled my ankle
46. Yes I have~^^
47. Kpop
48. Straight
49. Yes >.<
51. It depends on what they did
52. Leo
53. I do both lol
54. Food
55. Love
56. Nope~
57. Three
58. Yes lol
59. All over town
60. Yes, I’m sitting on my Hello Kitty snuggie^^

Replyl(0)

1l2l3

Recent comment

  • 있잖아요6 mins ago
  • Lucky you,at least people recognize your country and love it unlike my motherland :D Italy is a beautiful country so many idols go there,sometimes secretly ^^ For example Park Jung Min (I hope somebody knows him T-T) visited Italy in January and Bang Yong Nam (B.A.P YongGuk's twin brother) has been there lately (he's not a celebrity but if he liked his staying maybe Guk would also like to go and see Italy? ;3). So be careful cause you don't know where and when you can meet an idol ♥
  • SIWON AND CL ARE IN ITALY?!?!?!